Wedstrijdverslag Rick: Meedoen met de topdivisie

KPN Cup 14 januari op de Ireen Wüst IJsbaan in Tilburg

Op zaterdag 14 januari stond er een doorstroomwedstrijd op de planning voor de belofte heren. Martijn & Rick mochten hier namens Arktika aan deelnemen. Na de voorbespreking met Stein en de warming-up was het aan de mannen. Vooraf was het lastig om echt een scherp doel te bepalen. Met de insteek om zover mogelijk in de wedstrijd te komen gingen de heren van start. Het was een enorm snelle koers, echt even schakelen ten opzichte van de B wedstrijden. Voor Rick zat er het na 80 rondes dan ook op. Martijn wist de marathon knap uit te rijden tussen het A geweld. “Ik ben echt helemaal naar de klote” waren de eerste woorden die Martijn deelde in de app groep. Dit geeft redelijk het beeld weer van de avond. Met de Weissensee in het vooruitzicht is het nu zaak goed fit te blijven !