Wedstrijdverslag (v+m): KPN Cup Hoorn. Valpartijen bij snelle koers. En bezoekje aan de sponsor!

20 november 2021 De Westfries, Hoorn en Dierenartsenpraktijk Obdam!

Afgelopen weekend werd er door de dames en heren gereden in Hoorn. De heren reden een goed begin van de wedstrijd, maar zaten helaas achter een breuk in het peloton en verlieten vroegtijdig de wedstrijd. Bij de dames ging Eline in het begin onderuit, maar kon uiteindelijk weer terugkomen in het peloton. Famke koerste sterk voorin, uiteindelijk mondde de koers uit in een massasprint,  waarbij Eline en Famke mooi in het peloton eindigden.

Na de wedstrijden gingen Eline, Tom, Martijn en Talita overnachten in Warmerdam en gingen zij samen met Joost zondag nog een rondje over het MTB parcours in Schoorl. Na de rondjes in Schoorl werd het weekend afgesloten met een lunch bij Dierenartsenpraktijk Obdam. Na een rondleiding door de praktijk en de bijbehorende foto’s ging iedereen volgegeten naar huis.